Tänään aamulla olin vielä Typy-äitin ja siskoni Ellin kanssa kotona, mutta tiesin että ne uuden kodin ihmiset tulee minua hakemaan. Ihan kivoja ne on, haisee vähän oudoilta, mut ei ollenkaan pahalta.
Isompi koira on kyllä vähän tyly. Tai ekaks se oli tosi kiva, mutta sit autossa sen luokse ei saanut ollenkaan mennä. Olin alkumatkan uuden äitin sylissä, mutta sit halusin lattialle kun tuli kuuma. Matka oli kiva, äiti silitti mua paljon ja jutteli ja otti kuvankin:

538532.jpg

Nukuin loppumatkan pää äitin kengässä, siellä oli niin hyvät hajut.
Kun tultiin kotiin niin se isompi koira sanoi mulle aika pahasti. Noi muut sanoo että se on sitä laumajärjestäytymistä, mutta mun mielestä ei ollenkaan hauskaa. On se toisaalta aika kivakin, tai turvallinen. Ulkona on paljon kivempaa kävellä sen ison kyljessä kiinni.