Tai niin äiti ainakin sanoo. Se on sitä mieltä, että olen viisain koiranpentu ikinä. Ja siis tottakai olen. Se ihmettelee nyt ihan ääneen kuinka en enää tee sisälle pissoja yöllä, enkä juuri päivälläkään. Tottakai mä nyt mielummin pihalle menen! Siellä on paljon mukavampaa kun on tilaa. Iines osaa kans tosi monia juttuja, jotain oon siltäkin oppinut. Osaa se kyllä kaikkee turhaakin. Niinku vaikka olla paikallaan, emmä ainakaan jaksais.
538548.jpg
Tykkään tosi paljon sellasista jotka liikkuu lattialla. Ne on sellasia laatikkoja jotka liikkuu. Noi karvattomat pienet tykkää niistä kans, ja kerran melkein tuli pienemmän kanssa riita kun mä halusin saman liikkuvan kuin se. Ja taas äiti tuli tyrkkimään jonkun sukan kanssa.
Vielä enemmän tykkään sellasesta mitä äiti vetelee pitkin lattiaa, siinä on varsi ja kaikki, mut hienointa siinä on ne karvat alhaalla. Niist saa tosi hyvin kiinni ja ne tuntuu kivalta suussa. Parasta on se, kun saan pöllittyä sen vessasta, se on paras saalis!