Banaani on muuten hyvää, isompi pieni karvaton antoi mulle tänään, söin sohvalla ja sen jälkeen äiti riehu siinä sellasen rätin kanssa. Siitä oli kiva ottaa kiinni, niin kovin se huiskii! Se banaani oli aika vaikee kuritettava, kun se oli niin lötsö ja osia siitä tipahteli mun suusta. Sit lisäks se pienempi karvaton halus tulla apajille ja mä koitin kovasti päästä sohvalla karkuun. Ja se isompi karvaton, sitä nauratti ihan kauheesti!!

Tässä on meistä yks kiva kuva. Toi isompi karvaton antoi mulle yhden joulunallen, sain sen omaks ja se on tosi kiva! Tosi hyvä vetää siitä kun joku pitää kiinni.
538636.jpg

Äiti sanoi, että se ei enää ikinä mee laittamaan pyykkejä koneeseen. Kun me kuulemma keretään liikaa kaikkea siinä ajassa.
Että mielummin ne kulkee vaikka muovikasseissa.

Sillä välillä kun äiti kirjotti tätä ylsin keittiön pöydälle, kurotin kyllä tosi paljon. Siellä oli makkarakeittoa kulhossa, ja mä sain tassulla sen kulhon alas! Äiti vaan nosti mut pois, vaikka se keitto olis ollu vielä ihan hyvää sirpaleitten keskeltäkin minusta. Siis aivan kelpo keitto meni nyt ihan hukkaan kun äiti heti rupee siivoomaan... Höh.