Se ei oikeen ehtinyt tulkkaamaan mua tänne kun sillä oli tosi kiireelliset pari viikkoa. Jostain seminaarista tohotti tai jostain muusta yhtä turhasta. Se oli muutenkin ihan täpinöissä, ja koko ajan puhelimessa ihan niin että meille noitten pienten karvattomien kanssa meinas tulla ihan tylsää!

Mulla muuten on aika isot korvat, niinkun kuulemma Hippu-enollakin oli. Oon joskus yöllä herännyt, avannut silmät ja sit luullut että ne on vielä kiinni, vaikka siinä oli vaan korva päällä. Sitten pitää oikeen ravistaa, että taas näkee. Lisäksi oon käynyt uimassa ja VAU! On siis olemassa vesikuppeja joihin mahdun kokonaan! Iines tykkää tosi paljon hakea keppiä vedestä, se on tosi nopee vaikka on jo 11 vuotta vanha. Mun on vaikeeta ehtiä ennen sitä, mutta se aika helposti antaa kepin mulle kun meen hakemaan.

Ja muita uusia juttuja: jalat on kuulemma vinot, vaikka mun mielestä ne kyllä toimii tosi hyvin, mökillä ollaan nyt tosi paljon mikä on ihanaa, makkara on hyvää vaikkakin kuumaa suoraan sieltä grillistä napattuna, kukka nimeltä orvokki on tosi hauska ja hyvänmakuinen kun sen riuhtasee suoraan kukkapenkistä!