Juhannus oli kait joku juhla, en tiiä.
Mutta kivaa oli, oltiin mökillä ja kattomassa iskän sukulaisia maaseudulla.
679467.jpg
Grillaaminen oli yks mun mielipuuhista, pappa paisto jotain lettuja tällä kertaa, mun mielestä makkarat on parempia, tai en tiiä, oli letutkin tosi hyviä. Tosi kuumia vaan.
679472.jpg
Me mentiin aika lailla vapaasti kaikki päivät noitten pienten karvattomien kanssa.
Oli tosi lämmin ja läkähdytti paljon, mut onneks päästiin uimaan aina kun haluttiin, mä uinkin tosi paljon. Pahimmassa hädässä poikien vanna kans viilensi hyvin.
679462.jpg
679465.jpg
Silti ihan parasta oli metsälammessa uinti, siellä oli tosi paljon keppejäkin mitä nää ihmiset heitteli meille. Iines aina kerkes kepin luo ekaks, mutta mä aina sen siltä sain!

Iines on tainnut kutistua tai jotain, ehkä mennyt vähän lysyyn? Kun mä ihan helposti voin vaikka hypätä sen yli kun se seisoo. Ja muutkin on vähän lysyssä, tai sitte mä oon jotenkin isontunut.
679480.jpg