Hännästä on hyötyä!
Aika siistii, ensin luulin, että se on joku muu koira tai joku eläin, mutta sit se olikin mussa kiinni. Kun yritin ottaa sitä kiinni niin huomasin. Siis oma, mukana kulkeva leikkikalu, ihan huippuu!! Koitin vähän tossa karvattomien uima-altaassakin jahdata sitä, oli aika kivaa vaikka vähän hidasta. Häntä on tosi hyödyllinen jos tulee tylsää, ja joskus tulee. Kun Iines ei enää ihan niin paljon jaksa leikkii mun kanssa. Ja kun nää kaikki ihmisetkin nukkuu öisin.
Olen muuten joutunu dieetille, ihan tosi tyhmää. Kun aiemmin sain kaikkee herkkuu, lihaa, rahkaa, ohraa, niin nyt vaan jotain tylsiä papanoita. Äiti mietti, et josko jotain holmeloo?? tai jotain kokeilis tähän (homeopatiaa, toim. huom.). Täällä päin asuu joku sellanen tyyppi joka on holmelolepatti ja joku ruokinta-tyyppi, äiti meinaa soittaa sille ajan (mut miten aikaa soitetaan..?). Kun mun tassut vieläki vähän vinksottaa. Ei voi tajuta miks ne jotain tollasia miettii kun on paljon tärkeempiikin juttuja olemassa! Niinkun vaikka jänikset, joita on paljon tässä ihan lähellä semmosessa puistossa, iskä on öisin päästäny mua niitä jahtaamaan. Et jos häntä on huippu, niin jänikset kyl ylittää kaiken!
679474.jpg
Kaikista parasta on kuitenkin vahtia, meidän piha on täysin mun vastuulla, kukaan muu ei oikeen tajua sitä miten tärkeetä on ilmottaa muille mun pomoudesta. Ei ne kyl kielläkään, eli jatkan.