Se tekee tosi paljon töitä, ja mua ärsyttää kun se ei kerkee niin paljon leikkiä. Sen täytyy olla tosi paljon koneella kirjottamassa ja sit se soittelee jotain seminaarijuttuja pitkin poikin puhelimella. Siis TOSI tylsää, menee jopa kuivakkaaksi.

Me ollaan viime aikoina leikitty tosi kivaa leikkiä, sellasta tokoa. Se on kivaa ja helppoo! Kivaa siksi, että saa napostella paljon makupaloja ja helppoa siksi, ettei tartte tehdä muuta kuin kävellä vierellä, istua tai maata kun mutsi käskee. Ja sitten ne vielä menee ihan pähkinöiksi, kun mä teen noita helppoja juttuja...

Ihmiset on joskus niin tosi todellisen kummallisia, ja tuntuu siltä, että ne innostuu vähän erilaisista asioista kuin me koirat. Mun mielestä on esimerkiksi tosi kivaa hypätä piha-aidan yli ja juosta moikkaan koirakavereita. Niitä kävelee aika paljon tossa lähellä puistossa. Äiskän ja iskän mielestä se taas ei oo yhtään kivaa, vaikka nekin saa siinä uusia kavereita kun ne juttelee niitten toisten koirien äitien ja isien kanssa. Ne on oikeestaan aika usein melko kypsiä ku hyppelen, vaikka mun mielestä on kivaa mennä moikkailemaan ja kivaa kun äiti tai iskä tulee perässä moikkailemaan. Yleisesti ottaen mun mielestä kaikkien moikkailu on ihanaa! Myös siis ihmisten. Kaikki on niin kivoja.
Iskä kuulemma suunnittelee jotain "keskittymisleiriaitaa" tai jotain sellasta, en oikeen tajua mitä se tarkotti. Toivottavasti se ei oo tota nykyistä korkeampi ainakaan paljoa, sillä tuosta saa ihan hyvät hyppelyt!